Продаж квитків після кібератаки : «Укрзалізниця» відновила онлайн

«Укрзалізниця» повідомила зранку 27 березня про відновлення онлайн-продажу квитків після кібератаки, яку в компанії назвали «наймасштабнішою».

«Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин безупинної роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці. На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб», – ідеться в повідомленні перевізника.

В «Укрзалізниці» заявляють, що не допустили витоку «жодної сенситивної інформації».

Збій онлайн-сервісів «Укрзалізниці» стався зранку 23 березня. Компанія заявила, що «оперативно змінила процеси» – було відкрито продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси на найближчі дні.

Згодом «Укрзалізниця» заявила, що причиною припинення роботи її онлайн-сервісів, у тому числі придбання квитків, стала «масштабна таргетована кібератака».

Інформує radiosvoboda.org