Максим Кріппа про реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Як гра стала прибутковою за 36 годин

20 листопада цього року вийшла комп’ютерна гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Український підприємець Максим Кріппа поділився цікавими подробицями про цей реліз, зокрема, коли гра почала приносити перші прибутки.

Як повідомляє “Прайм Ньюз”, у своєму інтерв'ю для Forbes Ukraine Максим Кріппа розповів, що став співвласником компанії GSC Game World у 2020 році. На той момент студія мала лише 65 працівників. За останні чотири роки команда активно зростала і зараз нараховує 470 фахівців, з яких 270 працюють в Україні, а решта – за кордоном.

Бізнесмен Максим Кріппа зазначив, що розробники приділили особливу увагу тому, щоб друга частина легендарної гри зберегла атмосферу першого S.T.A.L.K.E.R. Креативну складову гри очолили засновники франшизи – Євген та Марія Григоровичі, які також займалися стратегічним розвитком проєкту.

Команда орієнтувалася на сучасні вимоги ігрової індустрії, впроваджувала інноваційні технології та нові елементи геймплею. У процесі створення виникало чимало труднощів, але в результаті GSC Game World вдалося перевершити власні очікування і догодити шанувальникам серії.

Проєкт коштував десятки мільйонів доларів США. Однак інтерес до гри виявився значно вищим за прогнози. Уже за перші 36 годин продажів було продано понад мільйон копій. Витрати на розробку окупилися дуже швидко, і гра почала приносити дохід.

S.T.A.L.K.E.R. 2 став хітом на стрімінгових платформах. У листопаді загальна кількість переглядів гри на Twitch перевищила 20 мільйонів годин.

Максим Кріппа наголосив, що під час роботи над грою в GSC Game World прагнули зберігати мотивацію команди та уникати вигорання. Головною метою було створити захопливий геймплей, адже саме цей аспект визначає успіх гри, тоді як технічні недоліки можна виправити після релізу.

Важливою частиною процесу стало залучення фанатської спільноти до обговорення нових елементів гри. Розробники враховували побажання гравців і втілювали найкращі ідеї, що зробило гру ще більш автентичною та насиченою. Цей підхід дозволив встановити тісний зв'язок із аудиторією та підвищити рівень очікування від проєкту.